این موجود دوپا

مردم می شناسیم خودمان را هم شاید

این موجود دوپا

مردم می شناسیم خودمان را هم شاید

تجربیات شخصی و رسانه ای

 

10 تجربه شخصی که خودتان تجربه کرده اید
10تجربه که از طریق رسانه با آن روبرو شده اید

 

 

تجربیات شخصی: 

 

۱-مادر مهربان است 

۲-پاییز قشنگ است 

۳-آدم نباید در دانشکده صدا و سیما دنبال چیزی باشد

۴-خاطره بازی خوب است

۵-دنیا خوب و بد دارد 

۶-پدر به فکر خانواده است 

۷-یک جمله ی مسخره : درکت می کنم 

۸-این روزها آدم پرادعا زیاد است 

۹-کانون خانواده گرم است 

۱۰-دوست خوب هم پیدا می شود 

 

تجربیات رسانه ای : 

 

۱-کوهنوردی در کوههای آلپ خوب است 

۲-معدن کاران شیلیایی نجات پیدا کردند 

۳-هشت پای پیشگوی جام جهانی مرد 

۴-در قطب شمال ۶ماه روز است ۶ماه شب 

۵-کانگروها در قاره اقیانوسیه زندگی می کنند 

۶-آمریکا آمده است تا جهان را نجات دهد 

۷-آتش سوزی بیش از نیمی از جنگلهای روسیه را از بین برد 

۸-دزدان دریایی چند کشتی را در خلیج عدن ربودند

۹-چینی ها آدم های شاد و سر زنده ای هستند 

۱۰-جایزه ی اسکار به کاترین بیگلو همسر سابق جیمز کامرون رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نعیما سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://corton.mihanblog.com

دنبال چی میگشتید تو این دانشکده که پیدا نکردید این همه کارمند خوب دور هم چی می خوایید دیگه
این بیرون دنبال چیزی نباش اگه چیزی باشه تو وجود خود ادمه

واقعا خدا حفظشون کنه خیلی دوسشون دارم دلم می خواد خرخرشونو...
آره حق با شماست همه چی در وجود آدمه
اتفاقا امروز توی کلاس با استاد همینو صحبت می کردم
اما اون چیز درونی نیاز به محیط مناسبی داره که شکوفا بشه مث دونه ای که در دل خاکه و و در صورت مناسب بودن شرایط تبدیل به گل زیبایی میشه
احساس می کنم اینجا اون بذره داره زیر پا له میشه. هیچ کدومشون دوس ندارن اینجا گلی رشد کنه
بی خیال
امشب به دلیل اتفاقات امروز خیلی از دست دانشکده شاکی ام وگرنه همه می دونن که من عاشقانه اینجارو دوس دارم و اینجا هم همه تمام تلاششونو برای ایجاد محیط مناسب تحصیلی و هنری انجام میدن...بر شکاکش لعنت
(خدا کنه این مطلبو مسئولین دلسوز نخونن که دوباره کارم می کشه به عقیدتی سیاسی و تعداد رکعتای نماز نافله!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد